Скрипторий: Spell - coral scourge (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАSpell - coral scourge (rage of elements)
Coral Scourge
Spell 3
Source Rage of Elements
Traditions arcane, primal
Cast
Range 30 feet; Targets 1 creature
Defense Reflex; Duration 1 minute
Barnacles, coral, and other rough aquatic creatures grow on the target's body, getting in between their joints and stiffening their movement. This impedes the target's movement depending on the result of its saving throw.
Critical Success The target is unaffected.
Success The target is clumsy 1. The target can Interact to scrape the coral growths from its body, decreasing the clumsy condition to 0 and ending the spell.
Failure The target is clumsy 2. Each round at the beginning of its turn, the target becomes clumsy 1 or increases its clumsy condition by 1, to a maximum of 4. The target can Interact to scrape the coral growths from its body, decreasing the clumsy condition to 0 and ending the spell. If the target's clumsy condition caused by coral scourge reaches 4, the growths spread to cover the target's entire body, and the target becomes paralyzed.
Critical Failure As failure, but when the target Interacts to scrape the coral growths from its body, it reduces its clumsy condition by 1, instead of decreasing it to 0, and decreasing the clumsy condition to 0 doesn't end the spell.
Traditions arcane, primal
Cast
Range 30 feet; Targets 1 creature
Defense Reflex; Duration 1 minute
Barnacles, coral, and other rough aquatic creatures grow on the target's body, getting in between their joints and stiffening their movement. This impedes the target's movement depending on the result of its saving throw.
Critical Success The target is unaffected.
Success The target is clumsy 1. The target can Interact to scrape the coral growths from its body, decreasing the clumsy condition to 0 and ending the spell.
Failure The target is clumsy 2. Each round at the beginning of its turn, the target becomes clumsy 1 or increases its clumsy condition by 1, to a maximum of 4. The target can Interact to scrape the coral growths from its body, decreasing the clumsy condition to 0 and ending the spell. If the target's clumsy condition caused by coral scourge reaches 4, the growths spread to cover the target's entire body, and the target becomes paralyzed.
Critical Failure As failure, but when the target Interacts to scrape the coral growths from its body, it reduces its clumsy condition by 1, instead of decreasing it to 0, and decreasing the clumsy condition to 0 doesn't end the spell.